MÁME VOLNÉ TRÉNINKOVÉ POZICE

Chcete se naučit něco nového, být mezi lidmi a připravovat se na návrat do zaměstnání?
Ideální.
Že nemáte zkušenosti?
To nějak uděláme.

V tuto chvíli nabíráme klienty na dvě pozice a to ÚKLIDOVÝ PRACOVNÍK a ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT. Přesný popis si můžete přečíst níže.

PRO KOHO JSOU POZICE VHODNÉ?
Místo je určené POUZE pro osoby po cévní mozkové příhodě nebo se získaným poškozením mozku.

Tréninkové místo Administrativní asistent

CO NABÍZÍME
Certifikát o absolvování tréninku a doporučení pro zaměstnavatele.
Zaškolení a přítomnost osobního asistenta.
Osobní rozvoj ve schopnostech a dovednostech vhodných k pracovní pozici.
Rozvoj komunikace a psychosociálních dovedností.
Podpora při hledání trvalého zaměstnání.

NÁPLŇ PRÁCE

  • práce s počítačem s programy Excel a Word, Internet a Google,
  • třídění dokumentace,
  • zajištění věcí v terénu dle potřeb a požadavků (ověření listin, odevzdání projektu, tisk, apod.),
  • vyhledávání informací na internetu,
  • komunikace se členy týmu a s úřady,
  • evidence došlé a odeslané pošty v elektronické podobě,
  • hlídání termínů grantových výzev, vyhledávání podrobných informací o jednotlivých výzvách, zajištění příloh.
  • administrativní výpomoc podle aktuální potřeby.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Schopnost pracovat alespoň 2x týdně 4 hodiny.
Umění systematicky třídit dokumentaci, soustředěnost.
Dobré organizační schopnosti.
Základní schopnost ovládání PC.
Základní uživatelské znalosti programu Excel, Word.

ODMĚNA
Jde o tréninkovou pozici, přípravu na zaměstnání na volném trhu práce. Zaměstnanec po ukončení tréninku získá Certifikát o absolvování a doporučení pro zaměstnavatele a může čerpat terapeutickou podporu a podporu při hledání trvalého zaměstnání.
BEZ NÁROKU NA FINANČNÍ ODMĚNU.

Tréninkové místo – Úklidový asistent

CO NABÍZÍME
Zaškolení a přítomnost osobního asistenta.
Certifikát o absolvování tréninku a doporučení pro zaměstnavatele.
Osobní rozvoj ve schopnostech a dovednostech vhodných k pracovní pozici.
Rozvoj komunikace a psychosociálních dovedností při jednání se zaměstnavatelem.
Možnost zdarma čerpat služby, které provozuje ERGO Aktiv: ergoterapii, fyzioterapii, logopedii, psychologické poradenství a pohovoru se sociální pracovnicí.

NÁPLŇ PRÁCE

  • Vše domluvíme osobně – úklid společných prostor stacionáře: kuchyňka, tělocvična, terapeutické místnosti, WC. Třídění a vynášení odpadků, doplňování úklidových prostředků, péče o květiny.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Chuť se rozvíjet a pracovat na sobě.
Spolehlivost a základní schopnost komunikace.

ODMĚNA
Jde o tréninkovou pozici, přípravu na zaměstnání na volném trhu práce. Zaměstnanec po ukončení tréninku získá Certifikát o absolvování a doporučení pro zaměstnavatele.
Bez nároku na finanční odměnu.

Kontaktuje nás na emailu: vesna.petrzilkova@ergoaktiv.cz

Příspěvek byl publikován v rubrice NOVINKY. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.